Wednesday, March 14, 2012

Yeah! Yeah! Cuti Sekolah


Assalamualaikum ^_^

Selamat bercuti sekolah kepada kawan2 yang masih bersekolah di seluruh Malaysia. Korang buat apa cuti kali ni? Cuti sekolah bulan Mei nanti dah ada plan ke nak buat apa? Hahaha... Macam pelik je kan tanya soalan macam tu? Sebenar nya nak bagitau yang Emeer dah ada plan untuk cuti bulan 5 nanti. Hehe. Jangan nak garu2 kepala yang tak gatal tu bila baca entry kali ni. Yela, dah lama tak post. Merepek lah jadi nya.





Semalam BIG BOSS ada inform. Cuti sekolah bulan Mei nanti Emeer nak buat klip video untuk lagu Aku Tak Bisa Lagi. Lagu tu dah lama korang dengar kan? Tak teringin ke nak tengok klip video nya pulak? Tak sabar nak tengok. Macam mana lah agak nya ye?



Lokasi penggambaran dekat Kuala Lumpur dan Tasik Titiwangsa. Semoga penggambaran berjalan dengan lancar. Sama2 lah kita nanti kan klip video tu ye? K bai :D

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...