Sunday, November 20, 2011

Yahoo.. Kembali Juara

Assalamualaikum..
Korang dengar tak carta 18HB pahangfm tadi? Terima kasih la kepada yg mendengar. Saya sendiri pun tak dengar. Hehe. Sedih la jugak tak boleh nak dengar. Tapi saya still happy sebab Emeer juara minggu ni. Minggu lepas turun satu anak tangga. Alhamdulillah, kini Emeer kembali juara. Korang mesti happy jugak kan? Emeer lagi la happy nampaknya.

Berikut ialah kedudukan lagu pada 20/11/2011 :
1 - Emeer - Aku Tak Bisa Lagi
2 - Najwa Latif - Cinta Muka Buku
3 - Zzati - Cinta Ku Hanya Pada Mu
 
4 - Yuna - Gelora Jiwa
 
5 - Hazama@Meet Uncle Hussin - Pokok

6 - Khalifah - Cikgu Ayu
 
7 - Kisah Hati - Alyah
 
8 - Ning, Jack & Shiela - Beribu Sesalan
9 - Hazama - Cinta Teragung
10- Drama - Babak Pertama
11- Asfan - Terhenti Di Sini

12- Aizat@First Edition - Perpisahan Ini
13- Arora Salwa - Ahmad 
14- VIP - Lagu Sedih
15- Awi Rafael - Pulang Lah
Pencalonan Baru :

1 - Stacy - Kisah Dongeng
2 - Alif Satar - Lelaki Seperti Aku

*sebenarnya saya copy & paste dari wall Emeer je ni. Err.. tak pe kan? Sharing is Caring right? hehe


Harapan saya semoga Emeer akan kekal manjadi juara buat minggu2 yg seterusnya. Saya tau, tu jugak harapan korang semua kan? Apa lagi, jangan berhenti mengundi ye? 

2 comments:

Emeer MyStarz said...

thnx so much syida :).. ur very kind person :)

Rasyidah said...

@Emeer MyStarz
hehe.. same2. x de ape lah sgt. sje suke2.. trma ksh jgk sbb x ksh sy buat blog utk awk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...