Saturday, December 31, 2011

Videos On Youtube


Assalamualaikum ^_^


Hai semua. Hari ni saya nak bagitau korang pasal video lagu2 Emeer yang saya dah upload kat youtube. Tapi video2 tu sume saya sendiri yang buat. Video tu sebenar nye untuk lirik lagu2 Emeer je. Bukan lah Official Video. Tapi sebelum ni EmeerFanzClub dengan syamiza97 yang upload dekat youtube. Lepas tu saya upload lah video2 tu dan convert kepada mp3 dan buat video lirik pulak. Enjoy the videos :



By EmeerFanzClub :
Aku Tak Bisa Lagi




By syamiza97 :
Indahnya Pelangi Cinta





By me (syidah95) :
Aku Tak Bisa Lagi (lirik)




Indahnya Pelangi Cinta (Lirik)






1 comment:

Emeer MyStarz said...

thnx so much syida :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...